ليه النهار بقي ليل
واليل ملوهش نهار
وبقينا ليه خايفين
من الظالمه والأشرار
فين الشهامه والرجوله
ولا دا كله انهار
يرحم زمان النخوه
ارحمنا ياقهار
حتي الكلام اختفي
والصمت اصبح شعار
يااهل غزه تحيه
يااهل العزه والاحرار
والله ليجي اليوم
ونقضي علي الأقظار
وترجع لينا نخوتنا
ونمشي بالمشوار
ونروح نحرر بلادنا
واقصانا م الجوبنه والاشرار
ريارب أحفظ بلادنا
م الحرب وم الضمار
واسعد قلوبنا جميعا
بفتح المسجد الاقصى
انت السميع العليم
وعالم الأسرار☝
تحياتي،، محمودالمهدي

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق